blog blog .

blog

آشنايي با بهترين هتل هاي جنگلي شمال

شمال كشور به دليل مشرف بودن به درياي خزر و مناطق گردشگري فراوان، همواره مسافران و گردشگران را به سوي خود مي‌كشاند. البته تعجبي ندارد؛ چراكه خطه شمال داراي زيباترين دره‌ها، جنگل‌ها و كوه‌ها است.

 

قطعاً افرادي كه به شمال ايران سفر مي‌كنند، دوست دارند چشمشان به سبزي جنگل روشن شود و نفس كشيدن در هواي پاك را تجربه كنند؛ از‌اين‌رو به دنبال رزرو بهترين هتل هاي جنگلي شمال خواهند بود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۰:۱۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خريد ويلچر برقي

ممكن است خود شما براي انجام كارهاي روزمره نياز به ويلچر داشته باشيد يا اينكه افرادي را بشناسيد كه در اين شرايط قرار داشته باشند. در اين صورت حتما اطلاعاتي در مورد انواع ويلچرها، قيمت، امكانات و … داريد. همه ي كساني كه از ويلچر استفاده مي كنند به دنبال خريد يك ويلچر مناسب با قيمت ارزان هستند. با گشتي در بازار و وب سايت ها متوجه مي شويد كه انواع مختلفي از ويلچر در بازار وجود دارند كه از نظر امكانات، مدل، برند، قيمت، ابعاد و … با هم متفاوت هستند. در اين بين ويلچر دستي نسبت به ويلچر برقي ارزان تر است. اما امكانات و راحتي ويلچر برقي را ندارد. اگر مدل هاي مختلف ويلچر برقي را بررسي كرده باشيد حتما با مدل هاي مختلف آن يعني ويلچر برقي تاشو ، ويلچر برقي مبله و ايستا آشنا هستيد. قطعا ويلچرهاي برقي در مقايسه با ويلچرهاي دستي از محبوبيت بيشتري برخوردارند. دليل اين امر به طراحي زيبا، راحتي و امكانات اين ويلچرها مربوط مي شود. البته به همين علت است كه قيمت ويلچر برقي بيشتر از مدل هاي دستي مي باشد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۸:۰۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

آشنايي با آبشار شيرآباد خان گلستان مكاني بي نظير

به گزارش ايران ناز آبشار شيرآباد خان كه لقب عروس آبشارهاي گلستان را گرفته يكي از نقاط بي نظير ، بديع و بسيار زيبايي است كه ساليانه هزاران نفراز مشتاقان طبيعت و هموطنان و گردشگران داخلي و خارجي را به سوي خود جلب مي نمايد. آبشار شيرآباد خان بي گمان يكي از زيباترين آبشارهاي كشورمان است و مي تواند پيشنهاد مناسبي براي طبيعت گردان باشد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۶:۵۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)